Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef.

+2
Sally
Ezra
6 plaatsers

Ga naar beneden

De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef. Empty De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef.

Bericht van Ezra za nov 17, 2012 9:29 am

Zoals jullie waarschijnlijk weten ben ik vandaag jarig. Nu had mijn moeders familie een suprise party voor me, twee uur rijden van Normandië. Daar was mijn uber sexy achter, achter, achter neef van drieëntwintig. Zo vertelde ik hem dit, dat onderweg ik naar het toilet moest bij een tankstation maar dat je daarvoor moest betalen en ik geen kleingeld had. Toen zei een vrachtwagen chauffeur tegen me; 'Dat wil ik wel betalen moppie.' Ik deed of ik hem niet hoorde en liep weg. Daarop antwoordde mijn neef; 'Hou je dan niet van vrachtwagen chauffeurs, die zijn heel sterk hoor.' Ik zei toen; 'Ze zijn eerder dik.' En beeldde met mij handen een dikke buik uit. Hij antwoordde daarop; 'Dan ligt hij tenminste onder, of hou je daar ook niet van?' Ik lachte daarop alleen maar. Even later ving hij op dat ik mezelf zwaar vond met mijn vijftig, vijfenvijftig kilo. Hij tilde mij op en legde daarbij zijn handen op mijn kont, schoof mijn jurk daar weg en had ik een enorme inkijk. Hij zei toen dat hij mijn jurk zo een stuk leuker vond. Kort daarop begon hij me te kietelen, ik met mijn duim zei dat het oneerlijk was maar hij trok zich daar niets van aan en jaagde me het bos in, terwijl hij de hele tijd per ongeluk mijn borsten aanraakte. Nu moet ik hierbij vertellen dat hij een vriendin heeft, en zij ook aanwezig was. Toen we afscheid namen, legde hij zijn handen op mijn heupen en gaf me drie echte kussen op mijn wang. Daarna, als verjaardagscadeau gaf hij me een kus op mijn mond. Nu krijg ik hem niet meer uit mijn hoofd, en hij woont maar een dorp verderop. WHAT CAN I DOO?????
Ezra
Ezra

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 10-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef. Empty Re: De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef.

Bericht van Sally za nov 17, 2012 9:30 am

Uit je hoofd zetten, want hij hoort dat niet te doen als hij met een vriendin zit.
Sally
Sally

Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef. Empty Re: De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef.

Bericht van Woosh za nov 17, 2012 9:32 am

Nou, eh, hij heeft een vriendin, hij is nogal wat ouder en hij is nog altijd familie van je, dusseh... dat lijkt me een redelijk onmogelijke relatie?

Woosh

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef. Empty Re: De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef.

Bericht van Micah za nov 17, 2012 9:51 am

Dat hij familie is, is nog niet eens het belangrijkste. Mensen mogen zelfs trouwen met een neef/nicht, dus een achter achter achter neef moet geen probleem zijn. Maar hij zit, inderdaad, met een vriendin.
Micah
Micah

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 11-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef. Empty Re: De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef.

Bericht van Ramsis za nov 17, 2012 9:56 am

Micah schreef:Dat hij familie is, is nog niet eens het belangrijkste. Mensen mogen zelfs trouwen met een neef/nicht, dus een achter achter achter neef moet geen probleem zijn. Maar hij zit, inderdaad, met een vriendin.
Ramsis
Ramsis

Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 10-11-12
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef. Empty Re: De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef.

Bericht van Ezra za nov 17, 2012 9:58 am

Jah, dat weet ik ook allemaal. Ik zie ook geen seks voor me, ofzoiets. Maar ik kan hem gewoon niet helemaal uit mijn hoofd krijgen... :c
Ezra
Ezra

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 10-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef. Empty Re: De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef.

Bericht van Timothy vr nov 23, 2012 11:53 pm

Maar even hoor, òf die jongen denkt dat je zulk soort dingen mag doen met familie en met name jongere jongedames, òf die gast is gewoon niet echt zo trouw aan zn vriendin, wat wss ook niet beter zou worden als hij het uit zou maken met zn vriendin en met jou om zou gaan. Het klinkt sowieso niet alsof die relatie dik aan is.
Timothy
Timothy

Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef. Empty Re: De drieëntwintigjarige Dewi is mijn achter, achter, achter neef.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum