Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen Empty Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen

Bericht van Woosh do nov 15, 2012 9:22 am

Ik weet niet echt wat ik hier nog doe. Ik RPG niet mee, dus ik zit alleen maar in de chat (en laat die nu net 90% van de tijd over personages en meets en die shiz uit het RPG gaan, waardoor ik niet mee kan praten). Dat kost gewoon veel tijd en ik heb niet zoveel tijd, maar elke keer dat ik onopvallend weg probeer te glippen, staat er een grote muur van commentaar op me te wachten. Dus ik dacht, misschien moet ik het maar eens opvallend doen met een topic. Guys, wat doe ik hier? (Kom nu niet aan met "Je bent awesome"/"Je bent gezellig"/"We willen je hier"-gezeur aan, want ik ben niet echt awesome, ik ben allesbehalve gezellig en ik snap niet waarom mensen me hier lijken te willen. Ik geloof het ook niet helemaal meer. Weten jullie zeker dat jullie het niet gewoon roepen omdat jullie te eigenwijs zijn om toe te geven dat ik hier niets doe en dat ik eigenlijk nogal "in de weg loop", voor zover dat mogelijk is in een chat?) Dusseh... WAT DOE IK HIER? Vertel dat mij eens.

Woosh

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen Empty Re: Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen

Bericht van Elle do nov 15, 2012 9:42 am

Dat ligt helemaal aan jezelf of je wilt stoppen of niet... Ik zou het echt vet jammer vinden, gewoon omdat ik je leuk vind schrijven en al die standaard dingen die je niet wilt horen maar die ik wel meen hehe. :D But it's all to you en ik eigenlijk ben ik hypocriet want ik heb zelf ook twijfels of ik moet stoppen.
Elle
Elle

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen Empty Re: Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen

Bericht van Ezra do nov 15, 2012 9:44 am

Je moet het zelf weten, maar ik vind je wel gezellig in de chat. Misschien moet je een personage aan maken?
Ezra
Ezra

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 10-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen Empty Re: Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen

Bericht van Woosh do nov 15, 2012 9:47 am

Ik heb geen tijd en geen zin en ik houd sowieso niet van fanfiction, dus dat gaat 'm niet worden.

Woosh

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen Empty Re: Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen

Bericht van Elle do nov 15, 2012 9:53 am

Dan moet je het niet doen, als je er geen zin in hebt en dit zeg ik echt niet omdat ik je weg wil hebben maar je moet toch plezier hebben in je schrijven/RPG'en?
Elle
Elle

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen Empty Re: Eh, niet om de geweldige sfeer hier te verpesten, maar ik moet even iets zeggen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum